پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۸۶۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

ویژه برنامه فرهنگسرای منتظر در مصلی امام خمینی(ره) در اولین جمعه ماه مبارک رمضان

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی، هنری، خدمات ورزشی در قالب «فرهنگسرای منتظر»، جمعه ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۰:۳۰ در مصلی امام خمینی(ره) اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و خدماتی در قالب ایستگاهی و نمایشگاهی با عنوان «فرهنگسرای منتظر» از ساعت ۱۰:۳۰ در محل برپایی نماز جمعه تهران در مصلی امام خمینی(ره) به نمازگزاران ارائه شد.

ایستگاه سلامت، مسابقات فکری و رومیزی، نقاشی کودک، نقاشی صورت، بازی‌های رومیزی، رنگ آمیزی نقاشی کودکان با موضوع ماه مبارک رمضان، خدمات جهادی واکس از دیگر برنامه‌های اجرایی عنوان شده است.

با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و گسترش سطح آگاهی مردم در قالب طرح «کتاب در گردش»، نمازگزاران کتابی را انتخاب و بعد از مطالعه به نفر بعدی هدیه دادند و همچنین ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه ها از دیگر خدمات قابل ارائه در نماز جمعه تهران بود.

خدمات گروه‌های جهادی، طب سنتی و همچنین غربالگری و تست فشار خون نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط گروه‌های مردمی به نمازگزاران تهران در فرهنگسرای منتظر خدمات ارائه شد.

دبیر خانه فرهنگسرای منتظر در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه،  خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار فعالیت می‌کند.  

نظر شما